SoftNet SUPPORT II

Τι είναι η σύμβαση υποστήριξης SoftNet SUPPORT II (40 Ωρες / Έτος).

Η Σύμβαση Υποστήριξης της SoftNet έχει ετήσια διάρκεια, αφορά αποκλειστικά εγκαταστάσεις λογισμικού PYLON Entry - Start – Standard που πραγματοποιήθηκαν από την SoftNet και σας βοηθά να αντιμετωπίσετε άμεσα καθημερινά ζητήματα και τυποποιημένες διαδικασίες. Ακόμη μπορείτε να έχετε υπηρεσίες προσθετικής ανάπτυξης με ειδικές τιμές έκπτωσης από τον επίσημο τιμοκατάλογο της εταιρείας.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται στα πλαίσια της ετήσιας σύμβασης είναι:

Υποστήριξης μέσω τηλεφώνου, e-mail & remote σύνδεσης/ 2nd Level Οι υπηρεσίες παρέχονται καθημερινά (εκτός Σαβ/Κυρ) από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 17:00.

Παροχή τυποποιημένων υπηρεσιών όπως άνοιγμα χρήσης, απογραφές, ΜΥΦ Extra παραμετροποίηση κτλ.

Υποστήριξης μέσω remote σύνδεσης, OnSite/ 3rd Level και εκπαίδευσης και φυσική παρουσία τεχνικού στο χώρο του πελάτη (εντός Χαλκίδας ) για εκτός Χαλκίδας επιβαρύνετε με κόστος μετακίνησης .

Το ετήσιο κόστος του είναι 299,00€ + ΦΠΑ.

Newsletter

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε προσφορές!