SoftNet SUPPORT III

Τι είναι η σύμβαση υποστήριξης SoftNet SUPPORT III (80 Ωρες / Έτος)

Η Σύμβαση Υποστήριξης της SoftNet έχει ετήσια διάρκεια, αφορά αποκλειστικά εγκαταστάσεις λογισμικού PYLON Advanced που πραγματοποιήθηκαν από την SoftNet και σας βοηθά να αντιμετωπίσετε άμεσα καθημερινά ζητήματα και τυποποιημένες διαδικασίες. Ακόμη μπορείτε να έχετε υπηρεσίες προσθετικής ανάπτυξης.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται στα πλαίσια της ετήσιας σύμβασης είναι:

Υποστήριξης μέσω τηλεφώνου, e-mail & remote σύνδεσης/ 3rd Level . Οι υπηρεσίες παρέχονται καθημερινά (εκτός Σαβ/Κυρ) από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 17:00.

Παροχή τυποποιημένων υπηρεσιών όπως άνοιγμα χρήσης, απογραφές, ΜΥΦ Extra παραμετροποίηση κτλ.

Υποστήριξης μέσω remote σύνδεσης, OnSite/ 3rd Level και εκπαίδευσης .

Το ετήσιο κόστος του είναι 599,00€ + ΦΠΑ.

Newsletter

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε προσφορές!