SoftNet Super

Τι είναι το συμβόλαιο υποστήριξης τις SoftNet Super (40 Ωρες / Ετος)

Η Σύμβαση Υποστήριξης της SoftNet έχει ετήσια διάρκεια, αφορά αποκλειστικά εγκαταστάσεις λογισμικού PYLON Entry-Start που πραγματοποιήθηκαν από την SoftNet και σας βοηθά να αντιμετωπίσετε άμεσα καθημερινά ζητήματα και τυποποιημένες διαδικασίες. Ακόμη μπορείτε να έχετε υπηρεσίες προσθετικής ανάπτυξης.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται στα πλαίσια της ετήσιας σύμβασης είναι:

Υποστήριξης μέσω τηλεφώνου, e-mail & remote σύνδεσης/ 3nd Level   (40 Ωρες / Έτος). Οι υπηρεσίες παρέχονται καθημερινά (εκτός Σαβ/Κυρ) από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 17:00.

Παροχή τυποποιημένων υπηρεσιών όπως άνοιγμα χρήσης, απογραφές, ΜΥΦ Extra παραμετροποίηση κτλ 40 Ωρες / Έτος).

Υποστήριξης μέσω remote σύνδεσης, OnSite/ 3rd Level.Περιλαμβάνει υποστήριξη στο χώρο του πελάτη. 

Το ετήσιο κόστος του είναι 1200,00€ + ΦΠΑ.

Newsletter

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε προσφορές!