SoftNet R.s Premium

Τι είναι η σύμβαση υποστήριξης SoftNet Remote.Support Premium (15 Ωρες / Έτος).

Η Σύμβαση Υποστήριξης της SoftNet έχει ετήσια διάρκεια, αφορά αποκλειστικά εγκαταστάσεις λογισμικού PYLON Start-Standard-Advanced που πραγματοποιήθηκαν από την SoftNet και σας βοηθά να αντιμετωπίσετε άμεσα καθημερινά ζητήματα και τυποποιημένες διαδικασίες. Ακόμη μπορείτε να έχετε υπηρεσίες προσθετικής ανάπτυξης με ειδικές τιμές έκπτωσης από τον επίσημο τιμοκατάλογο της εταιρείας.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται στα πλαίσια της ετήσιας σύμβασης είναι:

Υποστήριξης μέσω τηλεφώνου, e-mail & remote σύνδεσης (15 Ωρες / Έτος). Οι υπηρεσίες παρέχονται καθημερινά (εκτός Σαβ/Κυρ) από τις 09:00 το πρωί μέχρι τις 17:00.

Παροχή τυποποιημένων υπηρεσιών όπως άνοιγμα χρήσης, απογραφές, ΜΥΦ Extra παραμετροποίηση κτλ (15 Ωρες / Έτος).

Υποστήριξης μέσω remote σύνδεσης, OnSite. Δεν περιλαμβάνει υποστήριξη στο χώρο του πελάτη

Το ετήσιο κόστος του είναι 262,00€ + ΦΠΑ.

 

Newsletter

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε προσφορές!